W związku z rozprzestrzenianiem się koronawirusa, podjęto decyzję o zamknięciu sali obsługi bezpośredniej pracowników. W przypadku zapytań z zakresu obsługi kadrowo-płacowej, należy kontaktować się z BOP drogą telefoniczną oraz za pomocą HelpDesk/HR lub na adres mailowy bop@orlen.pl.
Biuro Obsługi Pracowników pozostaje do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 16.00:
• za pomocą telefonu IP wpisując: HelpDesk Kadry lub wybierając numer: 6 55 50
• za pomocą służbowego telefonu komórkowego, wybierając: 6 55 50
• za pomocą pozostałych telefonów, wybierając: 24 367 55 50
• za pomocą intranetu: HelpDesk/HR – Sprawy Pracownicze
Korespondencje należy przesyłać pocztą wewnętrzną lub tradycyjną, a w sytuacji wymagającej bezpośredniego dostarczenia dokumentów do Biura Obsługi Pracowników, należy korzystać z urny znajdującej się w monitorowanej poczekalni Zespołu Obsługi Bezpośredniej – wejście do budynków 05 od strony wschodniej (naprzeciw bud.06).